چرا می‌توان به نوبیتکس اعتماد کرد؟

نوبیتکس به عنوان اولین بازار حرفه‌ای و بومی مبادله رمزارزها در کشور، در ابتدای سال ۹۶ توسط تیمی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف شکل گرفت. اولین نسخه بازار نوبیتکس، در اسفند سال ۹۶ در دسترس عموم قرار گرفت و اکنون بیش از سه سال از فعالیت رسمی این بازار می گذرد. نوبیتکس افتخار دارد که طی این مدت، خدمات خود را بدون هیچ گونه مشکل به کاربران ارائه داده و امنیت معاملات آن‌ها را تضمین کرده است.

نوبیتکس اولین و تنها بستر دانش بنیان مبادله رمزارزها در کشور است.

در بهمن سال ۹۷، نوبیتکس این افتخار را داشته است که به عنوان اولین و تنها دارنده محصول دانش بنیان مبادله رمزارزها در کشور معرفی شود.

چرا نوبیتکس نماد اعتماد الکترونیک ندارد؟

به دلیل خلأ قانونی موجود در کشور در حوزه رمزارزها، نماد اعتماد الکترونیک برای فعالیت در این حوزه صادر نمی‌شود. بنابراین هر فرد یا سایتی که مدعی داشتن نماد اعتماد الکترونیک برای سایت فعال در حوزه رمزارزها باشد، کلاهبردار بوده و با نماد اعتماد الکترونیک جعلی یا نماد اعتمادی که برای کسب و کار دیگری گرفته شده، قصد فریب مخاطب را دارد.

نوبیتکس تنها استارت آپ و محصول بازار مبادله آنلاین در کشور است که به عضویت کمیته قانون‌گذاری در حوزه رمزارزها که توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری تشکیل شد، درآمد.

تنها سرمایه نوبیتکس اعتماد مخاطب بوده و به طور قطع حفظ چنین سرمایه ارزشمندی را سرلوحه امور خود قرار داده است. به همین منظور تلاش شده تا بهترین خدمات پشتیبانی ممکن به صورت شبانه روزی به کاربران خود ارائه شود (راه های ارتباط با نوبیتکس)

آموزش‌های مشابه