چرا کیف پول ریالی پس از پرداخت شارژ نشده است؟

اگر با مراجعه به کیف پول ریالی و انجام مراحل واریز شتابی، کیف پول شما در برگشت از درگاه بانکی شارژ نشد، جهت پیگیری موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. در صورت عدم کسر پول از حساب بانکی: ضمن استعلام از پشتیبانی آنلاین، مجدداً اقدام به واریز وجه نمایید.
  2. در صورت کسر پول از حساب بانکی و مشاهده پیام تراکنش ناموفق: پول حداکثر ظرف ۷۲ ساعت به حساب شما برگشت داده خواهد شد. برای پیگیری می‌توانید با پشتیبانی آنلاین تماس حاصل فرمایید.
  3. در صورت کسر پول از حساب بانکی و عدم مشاهده پیغام تراکنش ناموفق: این مسئله را با پشتیبانی آنلاین مطرح فرمایید.

در صورتی که با پیغام تراکنش موفق مواجه شدید و حساب شما شارژ شد ولی مبلغ شارژ شده قابل استفاده نبود:

  • کارت بانکی که از آن اقدام به واریز کرده‌ام در سیستم ثبت‌شده است: در این صورت باید با پشتیبانی آنلاین مشکل خود را مطرح کنید.
  • کارت بانکی که از آن اقدام به واریز کرده‌ام در سیستم ثبت‌نشده است و متعلق به من است: در این صورت باید با مراجعه به پروفایل/ پروفایل من، اقدام به ثبت کارت بانکی جدید نموده و منتظر تأیید کارت و وجه واریزی از طرف نوبیتکس باشید.
  • کارت بانکی که از آن اقدام به واریز کرده‌ام در سیستم ثبت‌نشده است و متعلق به من نیست: در این صورت باید با مراجعه به پروفایل/ پروفایل من، اقدام به ثبت “شماره کارت بانکی که با آن واریز انجام داده‌اید” و “شماره شبا همان کارت” کنید، سپس با پشتیبانی آنلاین، موضوع پیگیری واریز ریالی، این مورد را مطرح نمایید.

توجه نمایید که امکان شارژ حساب ریالی در صورتی که واریز از کارت متعلق به شخص غیر باشد، در نوبیتکس وجود ندارد. همچنین کارمزد برداشت از وجه عودت داده‌شده کسر خواهد شد.

آموزش‌های مشابه