چرا رمزارز ارسال شده به حساب نوبیتکس، شارژ نشده است؟

در صورتی که رمزارز خود را به آدرس اختصاصی خود در نوبیتکس ارسال کرده ولی حساب شما شارژ نشده است موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. ابتدا  شناسه تراکنش (TxID) و یا هش تراکنش را در اکسپلور شبکه رمزارز از صحت آدرس مقصد اطمینان حاصل کنید.
  2.  حتما باید تعداد تاییدیه لازم برای واریز در شبکه ثبت شود تا واریز به صورت کامل انجام شود. تعداد تاییدیه‌های واریز خود را در شبکه چک نموده و با تعداد تاییدیه مورد نیاز برای شارژ حساب نوبیتکس (لینک) مقایسه نمایید.
  3. در صورتی که تعداد تایید شبکه مورد نیاز وجود دارد ولی حساب نوبیتکس شما شارژ نشده است، روی دکمه سبز رنگ بروزرسانی در کیف پول رمزارز مربوطه کلیک نمایید تا وضعیت کیف پول شما به روزرسانی شود. (حداقل زمان مورد نیاز در این بخش ۱۵ دقیقه می باشد.)
  4. اگر بعد از گذشت ۱۵ دقیقه همچنان واریز صورت نگرفته است؛ موضوع را تحت عنوان “پیگیری واریز رمز ارز به نوبیتکس” به پشتیبانی اطلاع دهید و با ارسال هش، تراکنش واریز را پیگیری نمایید.
آموزش‌های مشابه